Concursul de selecție

  Activitatea de selecție
s-a desfașurat în perioada 02.12.2010-14.01.2011
și ea a s-a concretizat în:
ü    Publicarea în data de 02.12.2010 la avizierele școlii și pe ușile principale de acces din școală a anunțului privind organizarea procesului de selecție a participanților la plasamentul de formare, în care s-au menționat: criteriile privind selectia, documentele ce trebuiau depuse în vederea participarii la selecție, termenul de depunere a dosarului de candidatură(10.12.2010-10.01.2011), locul de depunere a dosarului (zilnic între 11-16, sala 22 la membrii echipei de gestiune), datele la care au loc probe de selecție (12.01.2011, sălile 20, 21, 22),  data la care va fi afișat rezultatul selecției-14.01.2011;
ü   Numirea prin decizie internă (Decizia nr. 66/10.12.2010) a Comisiei de selecție compusă din director adjunct, profesor-discipline tehnice-coordonator de stagiu, profesor discipline tehnice, profesor limba spaniolă, profesor istorie;
ü   Semnarea de către membrii Comisiei de selecție a declarațiilor de confidențialitate și  imparțialitate în vederea evitării conflictului de interese;
ü  Criteriile utilizate în recrutarea și selecția participanților au fost:
·    să fie elevi nivel 3 , specializarea operator tehnică de calcul;
·    elevii ce doresc să participe pe locurile din fluxul I-clasa a XI-a să nu împlinească 18 ani până pe data de 27 martie 2011, inclusiv;
·    elevii ce doresc să participe pe locurile din fluxul II-clasa a XI-a să nu împlinească 18 ani până pe data de 9 octombrie 2011, inclusiv;
·    să cunoască limba spaniolă de nivel european A1;
·    să depună un dosar de înscriere la membrii echipei de gestiune care să cuprindă următoarele: (scrisoare de intenție, CV în format europass, Pașaport lingvistic, copi CI, document ce dovedeşte nivelul de studii, recomandare de la diriginte)
ü   Primirea și verificarea dosarelor de îmscriere a candidaților de către membrii Echipei de gestiune (10.12.2010-10.01.2011, zilnic 11-16, sala 22); întocmirea centralizatorului cu documentele existente în dosarul de înscriere al fiecărui elev-11.01.2011.( Din 90 potențiali candidați au fost depuse 49 de dosare, toate complete);
ü   Concursul de selecție s-a desfășurat în data de 12.01.2011 în sălile 20,21,22 conform borderoului privind repartizarea pe săli și a constat în următoarele probe:
1.   Probă orală pentru atestarea competenţelor profesionale-ora 10.00, sala 22 ce a constat în rezolvarea subiectului de pe biletul extras de fiecare participant;
2.   Probă scrisă pentru atestarea competenţelor profesionale-ora 15.15, sălile 20, 21, 22, probă care a avut alocat un timp 90 minute, participanții finalizând testul fără probleme în 60 minute;
3.   Probă scrisă privind cunoaşterea limbii străine folosită in plasamentul de formare-limba spaniolă- ora 17.00, sălile 20, 21, 22, probă ce a durat 30 minute;
4.   Interviu-ora 18.00, sala 22 (5 întrebări, fiecare punctate cu maxim 5 puncte; în cazul în care nu se întrunește un minim de 15 puncte, candidatul se declară respins la Concursul de selecție, chiar dacă la celelalte probe a fost admis) ce a vizat puterea de concentrare și de exprimare a participantului, capacitatea de relaționare și elemente de cultură generală centrate pe istoria și cultura Spaniei.
ü   Corectarea testelor scrise de către profesorii corectori, întocmirea borderourilor de corectare aferente tuturor probelor, precum și a documentelor centralizatoare a notelor la probele concursului de selecție (13-14.01.2011).
ü   Întocmirea de către Comisia de selecție a listei cu candidatii titulari selectați pe fluxuri (proces verbal), precum și a rezervelor aferente fiecărui flux-14.01.2011. S-au selectat :
·    pentru fluxul I, 14 elevi clasa aXI-a + 6 elevi clasa aXII-a și câte 2 rezerve pentru fiecare clasă;
·    pentru fluxul II, 16 elevi clasa aXI-a + 4 elevi clasa aXII-a și câte 4 rezerve la clasa a XI-a și una la clasa a XII-a.
ü   Afișarea listelor cu elevii selectați și rezervele aferente fiecărui flux și fiecărei clase, în data de 14.01.2011 la avizierele școlii.
ü   Confirmarea de către elevii selectați a faptului că au luat la cunoștință despre viitoarea lor participare la proiect s-a materializat prin semnarea listei nominale a candidaților selectați.
          Menționăm că la nivelul proiectului nu au existat renunțări ale participanților la proiect, proiectul implementându-se cu elevii selectați titulari.